لیزر برش فلزات

قابل توجه مشتریان و بازدیدکنندگان گرامی گروه لیزرهای صنعتی داود به دلیل نوسانات شدید ارزی و عدم ثبات در بازار و همچنین تعدد زیاد دستگاه ها و تخصصی بودن دستگاه های لیزر برش ما ، بر خود واجب می دانیم تا در طول زمان اداری با شماره تماس ۵۳۸۲۱-۰۲۱ و در پایان زمان اداری با شماره تماس واحد فروش مندرج در پایین این صفحه تماس حاصل نموده تا از مشاوره رایگان ، شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر برش با افتخار و احترام شما را مطلع سازیم .

فلزات از عمده ترین متریالهایی است در مواد که برای برش و تکه تکه کردن آن از تکنولوژی لیزر استفاده می شود .به دلیل اینکه بیش از دهها و یا صدهها نوع مختلف فلزات وجود دارد و به دلیل اینکه اکثر صنایع در دنیا از قبیل صنعت خودرو سازی ، تزریق ، آسانسور و دیگر صنایع مهم نیاز مبرم به برش فلزات و یا استفاده از دستگاه های پیشرقته برش لیزر فلزات دارند .

فلزات یکی از متداول ترین متریال های است که برای برش و تکه تکه کردن آن از صنعت و تکنولوژی لیزر استفاده می شود . بیشتر از ده ها و یا صد ها صنایع در نقاط مختلف جهان وجود دارد که از این تکنولوژی بهره می برند و حیات آنها و ادامه تولید آنها به تکنولوژی لیزر فلزات نیاز شدید دارد .
در گذشته که این تکنولوژی هنوز کشف و یا هنوز بومی و صنعتی نشده بود ، صنایع تولیدی به شدت در ارائه محصولاتی با کیفیت و دقیق یا خیلی کند بودند و یا دقت عمل آنها در برش فلزات سخت خیلی کم بود .

بهترین دستگاه های برش لیزر فلزات و فایبر برش لیزر

انواع مختلفی از دستگاه برش لیزر در دنیا وجو دارد که شرکت داود بهترین آنها را برای هم وطنان عزیز انتخخاب نموده و وارد میکند تا گروه لیزرهای صنعتی داود به بزرگترین وارد کننده دستگاه های فوق پیشرفته برش لیزر در ایران تبدیل شود . از انواع آن می توان :

انواع خدمات گروه لیزر های صنعتی داود

  • فروش دستگاه های پیشرفته و فوق پیشرفته برش لیزر
  • واردکننده و عرضه کننده لیزرهای صنعتی پیشرفته
  • بی قید و شرط تمامی محصولات ارائه شده
  • خدمات پس از فروش باورنکردنی با کادری متخصص
  • آفرهای مختلف فروش جهت ارائه تسهیلات به صنایع
  • تنوع بی نظیر دستگاه ها از نظر کارایی و عملکرد

انواع دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر را روی هم رفته می‌‎توان در سه دسته‌ی کلی جای داد:

  • دستگاه برش لیزر حکاکی بر روی اجسام غیرفلزی
  • دستگاه هیبریدی برای برش فلز و غیرفلز
  • دستگاه برش مارکینگ فایبر برای برش فلز و مارکینگ غیرفلزات.

برش غیر فلزات برای موادی چون چرم و دیگر مصنوعات چرمی کاربرد دارد. دستگاه برش لیزر چوب را می‌توان برای برش و ساخت جعبه‌های تزئینی، کادویی و فانتزی استفاده کرد. 

از این دستگاه می‌توان استفاده‌های بسیاری کرد، برای مثال می‌توان در امور دکوراسیون داخلی، لوسترهای چوبی، تبلیغاتی که سازه‌ی اصلی آن‌ها متشکل از چوب است و … از این دستگاه کمک گرفت.

برای خرید دستگاه برش لیزر و دریافت مشاوره در امر خرید با قیمتی فوق‌العاده و پشتیبانی ویژه با ما تماس بگیرید.

در گذشته حکاکی و یا برش فلز و غیرفلز به صورت دستی و یا به کمک دستگاه‌های ساده و ابتدایی انجام می‌شد. اما امروزه به سبب پیشرفت ماشین‌آلات صنعتی این امر با استفاده از دستگاه برش لیزر صورت می‌پذیرد. برای ایجاد برش‌های دقیق و یا حکاکی اشکال مختلف روی اجسام، دستگاه برش لیزر به دلیل ظرافت و تمیزی و سرعت، فوق‌العاده‌ترین دستگاه به شمار می‌رود.

روی هم رفته این دستگاه برای برش فلز و غیرفلز کاربرد دارد و بر حسب قدرت و قابلیت به انواع مختلفی تقسیم می‌شود.

* هرآنچه باید درباره برش لیزر بدانید.

پیش فاکتور دستگاه برش لیزر

قیمت دستگاه برش لیزر و محاسبه قیمت آن توسط فرمی که در زیر خواهد آمد بررسی کنید

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های برش از نظر حجم و کیفیت و کارایی و سرعت همچنین قطعات و دیگر ویژگی‌های آن از یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر این با توجه به موارد ذکر شده، قیمت دستگاه نیز متغیر خواهد بود. یکی از دستگاه‌های بسیار پرکاربرد این روزها، برش لیزر CNC است.

دستکاه لیزر برش فلززاتت
از صفحه محصولات فروشگاه دستگاه برش لیزر فلزات ما نیز دیدن فرمایید .

از صفحه وبلاگ ما انگلیسی زبان ما نز می توانید دیدن فرمایید .


شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید

مقالات و محصولات مرتبط