سوالات متداول

. آيا صندلي هاي گلسار با رنگ ها و روکش هايي غيراز نمونه هاي موجود در کاتالوگ توليد مي شود؟

پاسخ: بله، با تاييد روکش توسط واحد کنترل کيفيت گلسار امکان توليد مبلمان گلسار با روکش مورد نظر مشتري وجود دارد است.

. آيا سرويس محصولات در محل مورد نظر مشتري صورت مي پذيرد؟

پاسخ: در محدوده شهر تهران سرويس در محل مورد نظر مشتري صورت مي پذيرد. خارج از محدوده شهر تهران با هماهنگي سازمان خدمات پس از فروش اقدامات لازم انجام مي شود. در شهرستان ها با تماس با نزديک ترين نمايندگي فروش، خدمات پس از فروش ارائه مي گردد.

. به منظور بهره مندي از سرويس خدمات پس از فروش شرکت گلسار چه اقدامي بايد انجام داد؟

پاسخ: جهت استفاده از خدمات پس از فروش شرکت گلسار در استان تهران با شماره تلفن 66703939 تماس برقرار حاصل فرمائيد . در ساير شهر هاي کشور جهت بهره گيري از سرويس خدمات پس از فروش ، با نزديکترين نماينده شرکت گلسار تماس حاصل فرمائيد.

. چطور یک محیط اداری را با مبلمان اداری تجهیز کنم؟

تجهیز کردن یک محیط اداری آسان‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد، اگر چک لیستی از اهدافتان تهیه کنید. در انتخاب مبلمان به انعطاف پذیری این تجهیزات در تمام فضاها دقت داشته باشید. مبلمان استاندارد تهیه کنید. محیط ورودی را خلوت نگه دارید. تعادل و تناسب را بین فضا و مبلمان حفظ کنید. تمام دیوارهای محیط اداریتان را شلوغ نکنید.

. چگونه مبلمان اداری مناسب بخریم؟

در هنگام انتخاب مبلمان اداری به نوع کسب و کار خود توجه کنید. همچنین ابعاد محیط کار و تعداد کارمندان شما بسیار مهم است. نکته آخر بررسی استانداردها ارگونومیک در مبلمان و تجهیزات اداری است.

. چیدمان مبلمان اداری در محیط اداری به چه صورت است؟

چیدمان مبلمان اداری در یک محیط بسته به سبک و ابعاد محیط صورت می‌گیرد. اما اگر می‌خواهید به نسبت امکاناتی که در دست دارید، بهترین بازده کاری را داشته باشید با یک طراح و مشاور طراح داخلی مشورت کنید.