درباره مبلمان اداری گلسار

درباره مبلمان اداری گلسار

درباره مبلمان اداری گلسار : شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه مبلمان اداری است که به عنوان یک شرکت خلاق در زمینه تولید مبلمان اداری است. عمده تولیدات شرکت در زمینه مبلمان اداری مربوط به میز اداری و صندلی اداری می باشد.

شرکت گلسار در زمینه تولید صندلی اداری ، انواع صندلی کارمندی ، صندلی مدیریتی ، صندلی کنفرانسی ، صندلی انتظار ، صندلی فرودگاهی ، صندلی سینما ، صندلی آموزشی و … تولید می نماید. همچنین در زمینه تولید میز اداری، انواع میز مدیریتی ، میز کارمندی ، میز منشی ، میز کنفرانس و میز کانتر توسط گلسار تولید می گردد. سایر تولیدات مربوط به مبلمان اداری شامل کتابخانه ، فایل و … نیز توسط گلسار تولید میگردد.

ما در کنار تولید و فروش مبلمان اداری به کار طراحی و پیاده سازی دکوراسیون داخلی ادارات ، سازمانها و شرکت ها پرداخته ایم. خدمات ما در زمینه های پارتیشن و تجهیز سالن نیز برای مشتریان قابل ارائه می باشد. در زمینه نصب و اجرای پارتیشن تنوع کار ما شامل انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره و پارتیشن ام دی اف می باشد.در زمینه تجهیز سالن ، ما توانایی تجهیز سالن کنفرانس ، تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوت را بنا بر سلیقه و سفارش شما داریم. پیشنهاد استانداردهای روز دنیا ، سرعت عمل ، دقت کار و هزینه پایین تر نسبت به رقبا خصیصه این بخش از خدمات شرکت ما برای شماست.

کیفیت کار ما را می توانید از مشتریانی بپرسید که سالهاست با ما هستند. بی شک نمونه کارهای بسیار زیبا و خلاقانه ما در تصمیم شما برای انتخاب ما تاثیر خواهد داشت. از نمونه کارهای ما دیدن نمایید. شما برای دکوراسیون داخلی سازمان و یا اداره خویش می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما با راهنمایی و مشاوره شما را در زمینه تجهیزو یا خرید مبلمان اداری تان یاری نمایند. برای مشاهده کاتالوگ کلیک نمایید.

شماره های تماس ما : 66721896 – 66721895         مدیریت فروش : 09123247809