صندلی کنفرانس کد 447

صندلی کنفرانس کد 447

صندلی کنفرانس کد 447 جزو تولیدات گلسار با طراحی به روز می باشد.

مشخصات محصول:

  • رنگ بندی صندلی : مشکی
  • جنس پایه صندلی : آهن
  • جنس فوم صندلی : گرم
  • جنس روکش صندلی : چرم مصنوعی
  • گارانتی : دارد
  • قیمت : برای اطلاع از قیمت صندلی کنفرانس با شماره های گلسار تماس بگیرید.
صندلی کنفرانس کد 447
کد 447

ویژگی‌های صندلی کنفرانسی استاندارد

  • صندلی انتخابی شما نباید خشک و سفت باشد، به طوری که افراد را خسته کند. چون امکان دارد که در طول روز، افراد ساعات زیادی را برای گذراندن جلسات روی صندلی‌ها نشسته باشند.
  • صندلی کنفراسی باید دسته مناسب داشته باشد تا افراد به آسانی دست‌هایشان را روی آن‌ها قرار دهند.
  • نکته دیگر توجه به وزن صندلی است که نباید خیلی سنگین باشد تا جابجایی آن دشوار شود. همچنین نباید خیلی سبک باشد تا به صورت ناخواسته جابه‌جا شود.
  • صندلی کنفرانسی استاندارد باید قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع داشته باشد تا بتواند احساس راحتی کاربر را تامین کند.
  • انتخاب ابعاد صندلی کنفرانس نیز بسیار مهم می‌باشد. صندلی بزرگ برای اتاق جلسات کوچک مناسب نیست و همینطور صندلی کوچک برای اتاق کنفرانس بزرگ مناسب نخواهد بود.
  • اگر در اتاق شما، میز جلسات  وجود داشته باشد باید با توجه به آنها صندلی انتخاب شود و در صورتی که میز جلسات وجود نداشته باشد باید از ست‌های جذاب میز و صندلی اداری استفاده شود تا نمای زیبایی به محیط بدهد.
  • جنس صندلی انتخابی شما نیز اهمیت زیادی دارد. برای مثال اگر چرم روکش آن باعث تعریق زیاد شود نشان می‌دهد که صندلی مناسبی نیست.
  • صندلی مناسب باید به گونه‌ای باشد تا هنگام بلند شدن برای افراد مشکل ساز نباشند.

صندلی کنفرانسی چرخدار، به جهت داشتن چرخ معمولا از محبوبیت بیشتری برخوردار است، چون جابجایی را کمی راحت‌تر می‌کند؛ و اگر وزن مناسبی (نه خیلی سبک و نه سنگین) داشته باشند، می‌تواند با توجه به نیازتان بهترین صندلی کنفرانسی باشد.

صندلی پایه ثابت

این نوع از صندلی کنفرانس بهتر است در اتاق کنفرانس‌هایی قرار داده شود که افراد زمان خیلی زیادی روی آنها نمی‌نشینند. البته اگر جنس و ارتفاع مناسبی داشته باشد، حتما برای استفاده‌های طولانی مدت نیز گزینه بسیار مناسبی است.

ابعاد استاندارد صندلی کنفرانسی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید دقت کنید، ارتفاع و ابعاد صندلی کنفرانسی است. همانطور که بالاتر گفتیم، برای اتاق‌های کوچک‌تر از صندلی‌های بزرگ و برای سالن‌ کنفرانس‌های بزرگ از صندلی‌های کوچک استفاده نکنید.
اندازه استاندارد میز کار و میز کنفرانس خریداری شده باید متناسب با فضایی باشد که قرار است در آن چیدمان شود. سعی کنید از میزهای بیضی و یا مستطیل شکل برای اتاق کنفرانس خود استفاده کنید و به تناسب ارتفاع استاندارد میز جلسات و صندلی کنفرانسی دقت کنید. معمولاً اندازه میز کار و اندازه میز کنفرانس حداقل ۹۰-۱۰۰سانتی متر می باشد.

صندلی کنفرانسی جزو مبلمان‌های مهم اتاق جلسات است و به هنگام ورود بسیار جلب توجه می‌کند. بنابراین انتخاب درست صندلی، تاثیر زیادی در فضا و ظاهر اتاق دارد. مثلا اگر دکوراسیون داخلی اتاق، سنتی طراحی شده است، میز و صندلی مدرن انتخاب درستی نیست و احساس خوبی به افراد حاضر در اتاق نمی‌دهد. همچنین علاوه بر جنبه ظاهری، راحتی آن نیز بسیار مهم است که باید هنگام خرید به آن دقت کرد.

بهترین زاویه برای نشستن افراد روی صندلی ۱۱۰ درجه است. چرا که این زاویه کمترین فشار را به کمر افراد وارد می‌کند. صندلی کنفرانسی و اداری بهتر است پشت سری داشته باشد. در غیر این صورت افراد مجبور می‌شوند گردن خود را خم کنند که به گردن آنها فشار زیادی وارد می‌شود.
همچنین ارتفاع صندلی نباید خیلی بلند باشد تا پای افراد آویزان شود و همچنین نباید خیلی کوتاه باشد تا افراد به طور ناراحت در صندلی‌‌شان قرار بگیرند.

پشتی صندلی بهتر است انحنایی به حالت S شکل داشته باشد که گودی کمر را حفظ کند. همینطور، صندلی باید از حرکات بدن پشتیبانی کند؛ یعنی یک صندلی کنفرانسی استاندارد باید با حرکات مفاصل اصلی بدن مانند کمر، زانو و مچ پا مطابق باشد.

ارتباط با واحد فروش

شرکت پایدار طراحان تجهیزات اداری گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه پارتیشن اداری و مبلمان اداری است. این شرکت با تجربه بالای 15 سال انواع محصولات مدرن و کلاسیک را در این زمینه تولید می نماید. عمده تولیدات شرکت در زمینه پارتیشن اداری و مبلمان اداری مربوط به مبل اداری، میز مدیریتی و صندلی اداری می باشد. محصولات میز و صندلی ما تمامی نیازهای یک محیط اداری را رفع می کند. ما همچنین در زمینه صندلی فرودگاهی صندلی سینما ، صندلی آموزشی نیز محصولاتی تولید می کنیم. گلسار یک شرکت با خدمات و محصولات جامع است که می تواند در زمینه طراحی و پیاده سازی مبلمان و دکوراسیون اداری با شما همکاری نماید. شما برای دکوراسیون داخلی سازمان و یا اداره خویش می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما با راهنمایی و مشاوره شما را در زمینه تجهیزو یا خرید مبلمان اداری تان یاری نمایند.
شماره های تماس ما : 66721896 – 66703939   مدیریت فروش : 09123247809 جدیدترین نمونه کارهای ما را در صفحه اینستاگرام گلسار ببینید.


شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید

مقالات و محصولات مرتبط