تعمیرات مبلمان اداری

تعمیرات مبلمان اداری

شرکت گلسار در راستای کاهش هزینه های تامین مبلمان اداری شرکت ها و صرفه جویی در هزینه های جاری خرید برای صندلی اداری و میز اداری اقدام به راه اندازی بخش تعمیرات مبلمان اداری با محوریت تعمیرات صندلی اداری و تعمیرات میز اداری نموده است. برخی از خدمات ما برای تعمیر مبلمان اداری در محل می باشد و برخی از خدمات تعمیر مبلمان اداری بایستی در کارگاه گلسار انجام گیرد و نیاز به زمان دارد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات مبل اداری

مبل اداری یک از اقلام مورد استفاده در ادارات می باشد. مبل های اداری در اطاق های انتظار ، اتاق های جلسات غیر رسمی ، اتاق های مدیران و یا کارشناسان به وفور استفاده می شود. برخی از خرابی های مبل اداری عبارتند از پارگی روکش ، خوابیدگی فوم ، کهنگی روکش ها و … می باشد. شما می توانید برای تعمیرات مبلمان اداری مورد استفاده با ما تماس بگیرید. اساسی ترین تعمیرات قابل انجام است.

تعمیرات میز اداری

میز اداری یکی دیگر از اقلام مبلمان اداری است که بواسطه استفاده مستمر افراد دچار آسیب می شود. میزهای اداری بر اساس جنس خود می توانند آسیب های مختلفی را دیده باشند. عمده ترین خرابی میز اداری در شل شدگی یراق آلات و پیچ ها و چسب میز , شکستگی شیشه در میزهای اداری مدرن و یا خرابی کشوها و شکستگی می باشد. شما برای تعمیرات میز اداری خود می توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیرات صندلی اداری

صندلی اداری یکی از اقلام مبلمان اداری است که بواسطه تحمل وزن افراد و جابجایی های مکرر در محل و نشستن و برخاستن افراد احتمال آسیب دیدگی آن بسیار بالا می باشد. عمده خرابی های صندلی اداری بصورت شکستگی پایه ها ، خرابی جک ، پارگی چرم و یا فوم داخل آن می باشد. برخی از خدمات تعمیر صندلی اداری در محل شما و برخی در کارگاه قابل انجام است. برای اطلاع از شرایط تعمیرات کلیک نمایید

ارتباط با واحد فروش

شرکت پایدار طراحان تجهیزات اداری گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه پارتیشن اداری و مبلمان اداری است. این شرکت با تجربه بالای 15 سال انواع محصولات مدرن و کلاسیک را در این زمینه تولید می نماید. عمده تولیدات شرکت در زمینه پارتیشن اداری و مبلمان اداری مربوط به مبل اداری، میز مدیریتی و صندلی اداری می باشد. محصولات میز و صندلی ما تمامی نیازهای یک محیط اداری را رفع می کند. ما همچنین در زمینه صندلی فرودگاهی صندلی سینما ، صندلی آموزشی نیز محصولاتی تولید می کنیم. گلسار یک شرکت با خدمات و محصولات جامع است که می تواند در زمینه طراحی و پیاده سازی مبلمان و دکوراسیون اداری با شما همکاری نماید. شما برای دکوراسیون داخلی سازمان و یا اداره خویش می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما با راهنمایی و مشاوره شما را در زمینه تجهیزو یا خرید مبلمان اداری تان یاری نمایند.
شماره های تماس ما : 66721896 – 66703939   مدیریت فروش : 09123247809 جدیدترین نمونه کارهای ما را در صفحه اینستاگرام گلسار ببینید.