تجهیز سالن همایش

نورپردازی در تجهیز سالن همایش

نورپردازی یکی دیگر از مسائل مهم در تجهیز سالن همایش می باشد که باید به بهترین حالت ممکن صورت گیرد تا حضار در زمان اجرا و سخنرانی تصویری واضح از سخنران مشاهده نمایند.

هدف اصلی و اولیه نورپردازی، ایجاد محیطی با نور متعادل و یکسان و به حداقل رساندن فضاهای قرار گرفته در سایه می باشد. علاوه بر آن هیچ نور مستقیمی نباید در زاویه لنز دوربین قرار گیرد. برای این کار ترکیبی از سیستم های فلورسنت پخش کنننده به همراه گرما تاب های غیر مستقیم بسیار مناسب بوده و امکان تنظیم نور را فراهم می نمایند.

ظاهر نورافکن ها و چراغ ها بایستی با سالن هارمونی داشته باشد. نور باید به شکلی از دیوارها و سطوح پخش گردد که ضمن آزار ندادن چشم های بینندگان، تمام اشیا و تصاویر داخل سالن را به خوبی نمایان سازد. بهتر است از لامپ های با CRI 80 به بالا استفاده شود تا بهترین تصویر ایجاد گردد.

در بالای میز همایش بهتر است از نورهای محیطی استفاده شود تا سایه هایی که از شخص بر روی میز می افتد از بین بروند.
نورپردازی سالن باید به صورتی باشد که محیطی بدون کوچکترین سوسو زدن و لرزش نور ایجاد شود.

سیستم کنترل نور در اتاق های همایش باید دارای دو کلید کنترل نور مجزا باشند. یکی از آن ها به سیستم WALLWASH و دیگری به نورهای محیطی PENDANT FIXTURES اختصاص می یابد. کلیدهای کنترل باید در موقعیت دسترسی مناسب در ورودی سالن قرار گیرند. برای آزمایش نور مناسب سالن می توان از نرم افزاری رندر به نام AGI32 کمک گرفت.

تجهیز سالن همایش گلسار
تجهیز سالن همایش گلسار

حالت های نورپردازی

همه نورها روشن؛ در این حالت تمام نورها با بیشترین بازده خود می باشند. این حالت در کنفرانس هایی که از بورد های نمایش دیداری استفاده می نمایند کاربرد دارد.

فقط نورهای PENDANT؛ این حالت برای همایش هایی مناسب می باشد که در آن ها فقط مذاکرات و کارهای دفتری در جریان است.

نور محیطیPENDANT25%؛ این حالت برای همایش هایی که تنها از تصویر پروژکتور استفاده می نمایند، مناسب است.

نور محیطیPENDANT25% و wallwasher50% ؛ این حالت نورپردازی در کنفرانس هایی که هم از تصویر پروژکتور و هم از بوردهای نصب شده دیواری استفاده می کنند، کاربرد دارد.

ارتباط با واحد فروش

شرکت پایدار طراحان تجهیزات اداری گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه پارتیشن اداری و مبلمان اداری است. این شرکت با تجربه بالای 15 سال انواع محصولات مدرن و کلاسیک را در این زمینه تولید می نماید. عمده تولیدات شرکت در زمینه پارتیشن اداری و مبلمان اداری مربوط به مبل اداری، میز مدیریتی و صندلی اداری می باشد. محصولات میز و صندلی ما تمامی نیازهای یک محیط اداری را رفع می کند. ما همچنین در زمینه صندلی فرودگاهی صندلی سینما ، صندلی آموزشی نیز محصولاتی تولید می کنیم. گلسار یک شرکت با خدمات و محصولات جامع است که می تواند در زمینه طراحی و پیاده سازی مبلمان و دکوراسیون اداری با شما همکاری نماید. شما برای دکوراسیون داخلی سازمان و یا اداره خویش می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما با راهنمایی و مشاوره شما را در زمینه تجهیزو یا خرید مبلمان اداری تان یاری نمایند.
شماره های تماس ما : 66721896 – 66703939   مدیریت فروش : 09123247809 جدیدترین نمونه کارهای ما را در صفحه اینستاگرام گلسار ببینید.